Македонија
079 1210
Контактирајте ја Службата за грижа за корисници на Lyca Mobile (079)1212
Доколку имате било какви прашања или би сакале да знаете повеќе за Lyca Mobile, Ве молиме не двоумете се да стапите во контакт со нас. Lyca Mobile има повеќејазичен тим кој работи од 9:00 до 18:00 часот, oд понеделник до сабота.
За да се поврзете со Службата за грижа за корисници :Повикајте 1212 од вашиот Lyca Mobile број или повикајте 079 1212 од други мрежи
Пополнете ja формата подолу или испратете е-маил до cs@lycamobile.mk
Ако веќе сте контактирале со Центарот за грижа на корисници користејќи ги горенаведените опции, но не добивте задоволителен одговор и сакате да продолжите понатаму, Ве молиме испратете е-маил до complaints@lycamobile.mk со препраќање на првичниот е-маил или било кои електронски маилови што веќе сте ги испратиле. Алтернативно, ако испратите барање преку онлајн формата погоре, Ве молиме да го проследите секој одговор што го добивте.
Ние настојуваме да ја решиме вашата жалба што е можно поскоро и ќе ве информираме за тоа кога и како ќе доставиме предлог за решение. Ние го даваме својот максимум да ги решиме сите жалби во рок од 5 работни дена (исклучувајќи викенди и празници).